Ders Adı: Öğretim Tasarımı (2-2)3

Ders Kodu: BÖTE 225

İçerik: Öğretim tasarımının anlam ve önemi, sistem anlayışı ve generik modelleme, öğretim tasarım modellerinin tanıtılması, ihtiyaç ve problem analizi, öğretim ortamı (öğrenci, İçerik: ve örgüt -organizasyon) analizi, konu-İçerik: ve görev analizi, öncelik ve koşulların belirlenmesi, eğitim amaçlarının belirlenmesi, öğretimsel hedeflerin yazımı, ölçme ve değerlendirme kriterlerinin belirlenmesi, öğretim teorileri ve stratejileri, hedeflere-içeriğe ve ortama uygun öğretim materyali seçimi ve geliştirilmesi, öğretimin sistem tasarımı, öğretim tasarımı teorileri ve modelleri kullanarak öğretimin tasarlanması, geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi, proje yönetimi, bilgi yayılım ve dağılımının incelenmesi.

Kitap İsmi:

  1. Ledford,B.R. and Sleeman,P. (2000) Instructional Design: A Primer. Information Age Publishing, Connecticut
  2. Ledford,B.R. and Sleeman,P. (2002) Instructional Design: System Strategies. Information Age Publishing, Connecticut
  3. Smith,P.L. and Ragan,T.J. (1999) Instructional Design. John Wiley and Sons, NY

Diğer Kitaplar: --


Son Güncelleme:
21/11/2017 - 14:20